دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 30 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 1789 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
کتاب (اصول بازاریابی تلفنی) در (9 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"
دسته بندی | باستان شناسی |
بازدید ها | 24 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1862 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 188 |
کتابی جذاب در مورد عجایب باستان شناسی
دسته بندی | پزشکی |
بازدید ها | 31 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1024 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 126 |
مشخصات محصول
1- تعداد صفحات: 240 (تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط 15 عدد)
2- فرمت pdf ( به صورت دستنویس که با camscaner تبدیل به pdf شده است )
3- در بر دارنده تمامی لغات هر 12 مهارت لزگی+ لغات بسیاری از متون سنوات گذشته
4- حجم فایل 148MB
دوستان شما به رایگان هم میتوانید فایلهایی تحت عنوان لغات لزگی دانلود کنید ولی تعداد لغات این فایلها بسیار کمتر از محصول پیش روی شماست و از هر مهارت فقط تعداد کمی لغت در بر دارند. من تمامی لغات هر 12 مهارت لزگی را تک به تک از متون, سوالات و حتی تمامی لغات جداول آخر متون نوشتم و به جرات میتونم بگم هیچ لغت جدیدیو از قلم ننداختم و در نوشتن معنی لغات تمامی معانی هر لغت را نوشتم نه فقط یکی دو تا از معانیو زیرا تجربه ثابت کرده که هر کدام از معانی یک لغت مورد توجه طراحان سوالات میباشد. از آنجاییکه در کنکور کارشناسی ارشد تنها عامل مهم در پاسخگویی به سوالات زبان فقط دامنه لغات بالا میباشد و از قواعد سوال نداریم پس به جای اینکه وقتتونو صرف پیدا کردن معنی لغات از دیکشنری و نوشتنش تو دفتر کنید(کاری که 6 ماه از وقت منو گرفت و نتونستم همه لغاتو مرور کنم) از این محصول فوق العاده استفاده کنید. بعد از تهییه محصول خودتون خواهید دید که چقدر از رقبای خود جلو افتادید و چقدر وقت بیشتری خواهید داشت برای مطالعه بیشتر و لذت خواهید برد از این که از الان دارید همه لغاتو یاد میگیرید. افراد موفق بهای موفقیت را میپردازند قیمت این محصول حتی کمتر از یک پیتزا است در حالی که یک پیتزا اینقدر شما را به موفقیت نزدیک نخواهد کرد. انتخاب با توست یا اینجایی که هستی یا اونجایی که میخوای . موفق باشین
دوستان امروز یک فایل جدید که تایپ شده و جدول بندی شده است به این محصول اضافه کردم که به این ترتیب دو تا لینک دانلود در اختیارتون قرار میگیره که میتونین هردوشو دانلود کنین. همچنبن از استقبال خوبی که از محصول کردین کمال تشکر را دارم. حجم این فایل 1.5 MB و تعداد صفحاتش 130 و تعداد لغت در هر صفحه 20 تاست. تاریخ آپدیت 95/07/12
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 19 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 257 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 99 |
بررسی اثرمالکیت سهام مدیرانه بر ارتباط بین ثبات سود و اقلام تعهدی
چکیده: 1
مقدمه: 2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 4
2-1 تاریخچه مطالعاتی. 4
3-1. بیان مسئله 6
4_1.چهارچوب نظری تحقیق : 9
5-1. فرضیه های تحقیق: 10
6-1. اهداف تحقیق. 10
7- 1. حدود مطالعاتی. 11
8-1. تعریف واژه ها و اصطلاحات.. 11
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه 14
2-2. مفاهیم و تعاریف حاکمیت شرکتی. 16
3-2. سیستمهای حاکمیت شرکتی. 18
4-2. مالکیت سهام مدیریت.. 21
1-4-2 تعریف مالکیت سهام مدیریت: 21
2-4-2. مالکیت سهام مدیریت و همسویی منافع: 21
3-4- 2. مالکیت سهام مدیریت وقرارداد موثر: 22
5-2 سهامداران عمده 22
6-2. پایداری سود(ثبات سود) 24
7-2. هموارسازی سود و کیفیت اقلام تعهدی. 26
8-2. اقلام تعهدی و شیوه اندازه گیری آن ها 29
1-8-2. دارایی ها و شیوه ی اندازه گیری آنها 31
2-8-2. بدهی ها و شیوه اندازه گیری آن ها 35
9-2 پیشینه تحقیق. 36
1-9-2 تحقیقات انجام شده در سایر کشورها پیرامون موضوع تحقیق. 36
2-9-2 تحقیقات انجام شده در ایران پیرامون موضوع تحقیق. 41
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3 مقدمه 46
2-3. روش تحقیق. 46
3-3. فرضیههای تحقیق. 47
4-3 مدل تحقیق: 49
5-3. جامعه و نمونه آماری تحقیق. 49
6-3 . تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق. 50
1-6-3. متغیر وابسته : 50
2-6-3. متغیرهای مستقل: 50
3-6-3. متغیرهای کنترلی: 52
7-3. روش و ابزار گردآوری اطلاعات.. 53
8-3. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها 54
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
1-4 مقدمه 58
2-4. آمار توصیفی. 59
3-4. آزمون نرمال بودن. 61
4-4. بررسی اعتبار مدل. 62
5-4. آزمون فرضیه های تحقیق. 62
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه 68
2-5. خلاصه تحقیق. 68
3-5. ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها 70
4-5. پیشنهادات کاربردی. 71
5-5. پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 72
6-5. محدودیت های تحقیق. 73
پیوست ها
منابع و ماخذ
منابع فارسی: 77
منابع لاتین: 80
چکیده انگلیسی: 83
جدول 1-4 : آمار توصیفی داده ها 60
جدول 2-4 آزمون کلموگروف اسمیرنوف.. 61
جدول 3-4 نتیجه آزمون فرضیه اول. 63
جدول 4-4 نتیجه آزمون فرضیه دوم 64
جدول 5-4 نتیجه آزمون فرضیه سوم 65
نمودار 1-2 مکانیزم های حاکمیت شرکتی. 18
نمودار 2-2 مکانیزمهای بیرونی حاکمیت شرکتی. 19
نمودار 3-2 مکانیزمهای درونی حاکمیت شرکتی. 19
نمودار 4-2 ارزش های مبادله 31
سود گزارش شده از جمله اطلاعات مالی مهمی است که در هنگام تصمیم گیری توسط افراد در نظر گرفته می شود،همچنین اقلام تعهدی آسانتر از جریانات نقدی دستخوش تغییر و دستکاری می شوند، از این رو مدیریت می تواند منجر به افزایش زمینه اشتباهات در اقلام تعهدی گردد. حاکمیت شرکتی با مکانیزم های برون سازمانی ومکانیزم های درون سازمانی می تواند منجر به افزایش قابلیت اتکاﺀ اطلاعات، ازجمله کیفیت سود و در نتیجه افزایش اعتماد سرمایه گذاران گردد. چارچوب های نظری مطرح شده درباره مکانیزم های درون و برون سازمانی، مالکیت مدیریت(مالکیت سهام مدیریت) را به عنوان یکی از مولفه های نظارتی درون سازمان معرفی می کند. یکی از راه حل هایی که از طریق آن، حاکمیت شرکتی می تواند اثر با اهمیتی به ثبات سود و کیفیت اقلام تعهدی حسابداری داشته باشد، آن است که مکانیزم های قوی حاکمیت شرکتی باید انگیزه ها یا فرصت های مربوط به مدیریت سود راکاهش دهد و در نتیجه به کاهش سطح اشتباهات در اقلام تعهدی و افزایش ثبات سود گردد.
بنابر این هدف این تحقیق ارزیابی اثر مالکیت سهام مدیرانه بر ارتباط بین ثبات سود و اقلام تعهدی میباشد.
باتوجه به فرضیه های مطرح شده در این تحقیق،مشخص گردید که اقلام تعهدی در مقایسه بااقلام نقدی از ثبات کمتری برخوردار می باشند و اقلام تعهدی با قابلیت اتکای کمتر درمقایسه با اقلام تعهدی با قابلیت اتکای بیشتر ازثبات کمتری برخوردارندهمچنین ارتباط بین مالکیت سهام مدیریت و ثبات سود غیر خطی(غیرمستقیم) می باشد.
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 16 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 395 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 108 |
بررسی تاثیر هموارسازی سود بر بازده غیرعادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
چکیده:.. 1
مقدمه:.. 2
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه 4
2-1) تشریح و بیان مسأله 4
3-1) چارچوب نظری تحقیق. 5
4-1) ضرورت انجام تحقیق. 6
5-1) فرضیات تحقیق. 7
6-1) اهداف تحقیق. 7
1-6-1) سازمان بورس اوراق بهادار تهران. 8
2-6-1) سازمان حسابرسی و سایر موسسات حسابرسی مستقل. 8
3-6-1) سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان. 8
7-1) روش تحقیق. 8
8-1) قلمرو تحقیق. 9
9-1) تعریف واژه های کلیدی تحقیق. 10
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2) مقدمه 13
2-2) تعاریف هموارسازی سود 14
3-2) انواع هموارسازی سود 14
1-3-2) سود هموار طبیعی. 15
2-3-2)هموارسازی واقعی. 15
3-3-2)هموارسازی مصنوعی. 16
4-2) مفاهیم سود ویژه 16
5-2) ابزار های هموارسازی مصنوعی سود 18
1-5-2) زمان بندی رویداد ها 18
2-5-2)هموارسازی از طریق انتخاب روش های تخصیص... 19
3-5-2)هموارسازی از طریق طبقه بندی. 19
6-2) تکنیک ها ی هموارسازی سود 19
1-6-2)دستکاری در درآمد ناویژه 20
2-6-2) حسابداری دارائیهای نامشهود و هزینه های انتقالی به سالهای آتی. 21
3-6-2) نحوه برخورد با هزینه ها یا درآمدهای غیر تکراری. 23
4-6-2) حسابداری ذخیره ها 24
5-6-2) حسابداری اموال. 25
6-6-2) حسابداری موجودی کالا. 27
7-6-2) مزایای پاداش.. 28
8-6-2)هزینه های تحقیق و توسعه 28
9-6-2) زمانبندی در شناخت هزینه ها 29
7-2)انگیزه های هموارسازی سود 29
1-7-2) افزایش رفاه سهامداران. 29
2-7-2) تسهیل قابلیت پیش بینی سود 30
3-7-2)افزایش رفاه مدیریت.. 30
8-2) روش های مطالعه هموارسازی سود 31
1-8-2) مدل سنتی. 32
2-8-2)مدل ایمهاف.. 33
3-8-2) مدل ایکل. 33
9-2) فرضیه بازارکارا 36
1-9-2)انواع کارایی در بازار سرمایه: 37
10-2) پیشینه تحقیق. 40
1-10-2) تحقیقات داخلی. 40
2-10-2) تحقیقات خارجی. 42
11-2) خلاصه فصل. 43
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3) مقدمه 46
2-3) متغیرهای عملیاتی و روش تحقیق. 46
3-3) روش تحقیق. 47
4-3)مدل تحقیق. 47
5-3) ابزارگردآوری اطلاعات.. 48
6-3) وجود هموارسازی. 48
7-3) وجود اختلاف معنی داربین میانگین بازده های غیرعادی شرکت های هموارساز و غیرهموارساز 49
8-3) تاثیر نوع صنعت برمیانگین بازده غیرعادی شرکتهای هموارساز و غیرهموارساز. 49
9-3) تاثیر اندازه شرکت در کسب میانگین بازده غیرعادی شرکت های هموارساز و غیرهموارساز. 50
10-3) اندازه گیری متغیرها 51
1-10-3) شاخص هموارسازی. 51
2-10-3) متغیر میانگین بازده های غیرعادی شرکت های هموارساز و غیرهموارساز(فرضیه دوم)..... 52
3-10-3) متغیر نوع صنعت.. 53
4-10-3) متغیر اندازه شرکت.. 54
11-3) جامعه مورد مطالعه، نمونه آماری و منبع اطلاعات.. 54
12-3) روش های آماری. 56
1-12-3) آمار توصیفی. 56
13-3)وجود تفاوت معنی داربین میانگین بازده غیرعادی شرکت های هموارساز وغیرهموارساز. 58
1-13-3) آزمون مقایسه میانگین دو جامعه: 58
14-3) تاثیر نوع صنعت بر میانگین بازده غیرعادی. 60
1-14-3) آزمون مقایسه میانگین چند جامعه 60
15-3) ارتباط اندازه شرکت با میانگین بازده غیرعادی شرکت های هموارساز و غیرهموارساز. 60
1-15-3) همبستگی. 61
2-15-3) ضریب تعیین. 61
3-15-3) ضریب همبستگی. 62
4-15-3) ضریب همبستگی اسپیرمن: 63
5-15-3) آزمون معنی دار بودن ضریب همبستگی. 63
16-3) خلاصه فصل. 64
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها
1-4 مقدمه 66
2-4) آمار توصیفی. 66
3-4)آزمون فرضیه اول. 68
4-4)آزمون فرضیه دوم 69
5-4) آزمون فرضیه سوم 71
6-4) آزمون فرضیه چهارم 73
7-4) خلاصه فصل. 74
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه 76
2-5) خلاصه موضوع و روش تحقیق. 76
3-5) خلاصه یافته های تحقیق. 78
1-3-5) نتیجه آزمون فرضیات تحقیق. 78
4-5) بررسی تطبیقی یافتهها 79
5-5) محدودیتها 80
6-5) پیشنهادها 80
1-6-5) پیشنهاد به سازمان حسابرسی و حسابداران رسمی(حسابرسان مستقل) 80
2-6-5) پیشنهاد به سازمان بورس اوراق بهادار تهران. 80
3-6-5) پیشنهاد به استفاده کنندگان از صورتهای مالی بویژه سرمایه گذاران. 81
4-6-5) پیشنهادها برای تحقیقات آتی. 81
7-5) خلاصه فصل پنجم 82
پیوستها
پیوست الف : لیست شرکت ها 84
پیوست ب : خروجی نرم افزار. 88
منابع و ماخذ
منابع فارسی: 92
منابع لاتین: 93
چکیده انگلیسی: 94
جدول (1-3) شرکتهای نمونه به تفکیک صنعت.. 54
جدول (1-4) تفکیک کل شرکتهای نمونه بر اساس شاخص ایکل. 67
جدول (2-4) نتیجه آزمون کولموگوروف-اسمیرنوف.. 67
جدول (3-4) نتیجه آزمون نسبتها بر اساس خروجی نرم افزار. 68
جدول (4-4) نتایج آمار توصیفی دو گروه شرکتهای هموارساز وغیرهموارساز. 69
جدول (5-4) آزمون مقایسه میانگین بازده غیر عادی شرکتهای هموارساز و غیر هموارساز. 70
جدول (6-4) نتیجه آزمون فرضیه سوم با استفاده از تحلیل واریانس دوطرف.. 72
جدول (1-5) نتایج آزمون فرضیات.. 78
نمودار 1-2 هموارسازی سود 15
سود گزارش شده از جمله اطلاعات مالی مهمی است که در هنگام تصمیم گیری توسط افراد مختلف در نظر گرفته می شود، مدیریت در انتخاب بین روش های مختلف به حساب بردن وقایع مالی( که تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی سود گزارش شده دارد) در چارچوب اصول پذیرفته شده حسابداری اختیارات قابل ملاحظه ای دارد و میتواند در قالب این اختیارات، نوسانهای دوره ای سود را از کاهش دهد.
هموارسازی سود به رفتار آگاهانه ای اطلاق میشود که به منظور کاهش نوسان های دوره ای سود شکل میگیردد. صاحبنظران حسابداری معتقدند که سرمایه گذاران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در شرکتهایی که تغییرات سود آنها کمتر است(شرکتهای هموارساز سود) دارند وحاضرند بهای بیشتری برای سهام این گونه شرکتها بپردازند.
این تحقیق به بررسی تاثیر هموارسازی سود بر بازده غیرعادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می پردازد. داده ها برای 65 شرکت از صنایع مختلف، از سال 1379الی1386
جمع آوری گشته است. نتایج حاصل آزمون فرضیات تحقیق حاکی از آن است که هموارسازی سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران وجود داشته و هموارسازی سود تاثیر معنی داری بر کسب بازده غیر عادی سهام شرکتها ندارد. همچنین نوع صنعت واندازه شرکتها بر کسب بازده موثر
نمی باشند.