نرم افزار شبیه ساز و ارسال اتوماتیک پست های محصولات به سایتها و وبلاگ ها به همراه آموزش ویژه ساخت کلمات کلیدی سریع

نرم افزار شبیه ساز و ارسال اتوماتیک پست های محصولات به سایتها و وبلاگ ها به همراه آموزش ویژه ساخت کلمات کلیدی سریع

نرم افزار شبیه ساز و ارسال اتوماتیک پست های محصولات به سایتها و وبلاگ ها به همراه آموزش ویژه ساخت کلمات کلیدی سریع

نرم افزار شبیه ساز و ارسال اتوماتیک پست های محصولات به سایتها و وبلاگ ها به همراه آموزش ویژه ساخت کلمات کلیدی سریع

دانلود رایگان کتاب حسابداری عمومی مقدماتی

کتاب حسابداری عمومی مقدماتی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 3245 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 252
کتاب حسابداری عمومی مقدماتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
کاربر

کتاب حسابداری عمومی مقدماتی/دوره دوم متوسطه/ شاخه کاردانش/زمینه خدمات/ گروه تحصیلی بازرگانی و امور اداری/رشته های مهارتی حسابداری مالی و بورس اوراق بهادار/ در 252 صفحه تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"


دانلود رایگان کتاب اموزش زبان فرانسه

کتاب اموزش زبان فرانسه
دسته بندی زبان های خارجی
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 12349 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67
کتاب اموزش زبان فرانسه

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
کاربر

کتاب (اموزش زبان فرانسه) در (67 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"


دانلود رایگان کتاب دانستنی هایی درباره فضا

کتاب دانستنی هایی درباره فضا
دسته بندی سایر گروه های علوم پایه
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 2381 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
کتاب دانستنی هایی درباره فضا

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
کاربر

کتاب (دانستنی هایی درباره فضا) در (29 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"


دانلود رایگان دانلود نرم افزار آموزش کامل گنج یابی، دفینه یابی و باستان شناسی

نرم افزار اندرویدی آموزش جامع گنج یابی، دفینه یابی و باستان شناسی آخرین ورژن نرم افزار آموزش جامع گنج یابی با منوها و سرفصل های متنوع در تفسیر، شناسایی و آثارشناسی و کشف رموز گنج و دفینه هاست
دسته بندی باستان شناسی
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 7959 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200
دانلود نرم افزار آموزش کامل گنج یابی، دفینه یابی و باستان شناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4596
کاربر

دانلود نرم افزار اندرویدی آموزش کامل گنج یابی، دفینه یابی و باستان شناسی

نرم افزار جامع گنج یابی، کامل ترین و آخرین نمونه اصلاح شده نرم افزار آموزش گنج یابی و کاوش دفینه و به عبارتی ساده ترین و کاملترین وسیله جامع آموزش همه جانبه گنج یابی و نیز فراگیری علم باستان شناسی و گنج یابی می باشد.

یکی از موضوعاتی که گنج پژوهان همیشه با آن مشکل دارند مواجهه شدن با آثار و علایم مختلف در کوهها، دره ها و جنگلها می باشد که نیاز به تفسیر و آثارشناسی و کشف رمز آنی دارد . به همین دلیل دسترسی سریع به اساتید و آثارشناسان بسیار محدود بوده و یا ممکن هست امکانات ارتباطی مثل نبود آنتن اجازه دسترسی کاربران به اساتید را ندهد .این نرم افزار همراه اندرویدی مشکل کاربران را تا بیش از 90درصد حل میکند .

نرم افزار اندرویدی راهنما و آموزش جامع گنج یابی، دفینه یابی، باستان شناسی
آخزین ورژن نرافزار آموزش جامع گنج یابی با منوها و سرفصل های متنوع،

یکی از محسنات این نرم افزار نسبت به کتابهای گنج یابی، امکان جستجوی آن است که شما میتوانید به راحتی نشانه یا مطلب دلخواه را پیدا کنید
برخی سرفصلها و عناوین موجود در این نرم افزار جامع :
- آثارشناسی علایم

- نشانه ها

- فلزیابها

- طلسم ها

- گنج نامه ها و نسخه ها

- درخت و نشانه ها

- مومیایی و قبور

- فلزیاب ها

- سنگهای قیمتی

- علوم باستان شناسی

- گنجینه های ایران

- تاریخ جهان

- موزه های جهان

نکات طلایی و صدها مورد مفید و اطلاعات بسیار کمیاب در خصوص تاریخ و پادشاهان ایران و مطالب مهم و موثر دیگر در گنج و دفینه یابی است.
این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ مشکلی بر روی گوشی های اندروئیدی قابل نصب است.

چند تفاوت بسیار مهم اپلیکیشن گنج یابی فروشگاه ایرانیکان با اپلیکیشن های گنج یابی فروشگاه های اپلکیشن دیگر:

1- برخی فروشگاه ها نسخه رایگان آنرا به قیمت یکی دو هزار تومان می فروشند که پس از خرید دوباره مجبورید هزینه بپردازید تا نسخه کامل و به روز شده آن را بگیرید.

2 - در فروشگاه های مختص اپلیکیشن های موبایل، فایل اصلی نرم افزار به صورت مخفی است و به گونه ای است که فایل اصلی در اختیار شما قرار نمیگیرد. شما فقط باید با موبایل، برنامه را نصب کنید و درصورتی که برنامه خراب شود چون فایل اصلی را ندارید نمی توانید دوباره آنرا نصب کنید و باید مجدد هزینه بپردازید اما با خرید از فروشگاه ما می توانید فایل اصلی را ذخیره کنید که هرگاه برنامه نصبی دچار مشکل شد دوباره آنرا نصب کنید.

3 -نرم افزار فروشگاه ما کاملا به روز بوده و بارها امتحان شده و توسط کارشناسان خبره گنج یابی تست شده و کارایی بالای خود را ثابت کرده است.


دانلود رایگان چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی
دسته بندی حقوق
بازدید ها 12
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مهارت یادگیری الکترونیکی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات واژه‌ای است که در سال 1970 پدید آمد و برگیرنده دو موضوع محاسبات ریاضی و ارتباطات منطقی اعداد بود. مفاهیم مختلفی با برخوردهای متفاوتی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات عبارتست از، فناوری که سیستمهای پردازش اطلاعات بازرگانی و اداری و غیره را در بردارد. کامپیوترها و شبکه های ارتباطی و معلومات خاص فناوری اطلاعات و ارتباطات اجزای فناوری اطلاعات می‌باشند(فلاح و عطارنیا،173:1392).

فناوری اطلاعات و ارتباطات زیربنای حرکت جوامع و نسل آینده در اغلب زمینه‌هاست و به عنوان بستر و ابزاری مهم برای رشد و توسعه به شمار می‌رود. عمق تأثیرات این فناوری به گونه‌ای است که نادیده گرفتن آن منجر به از دست دادن جایگاه جهانی در عرصه‌های جدید خواهد شد(اخوان و مسعودی ندوشن،1384). این فناوری‌ها واسطه‌ای هستند که امکان بیان طیف گسترده‌ای از اطلاعات، اندیشه‌ها، مفاهیم و پیام‌ها را فراهم می‌کند و تبحر در فناوری اطلاعات و ارتباطات به معنی توانایی به کارگیری مؤثر آن می‌باشد. تبحر در آن شخص را قادر می‌سازد که انواع مختلف کارها را انجام دهد و برای انجام هر کار راه‌های مختلفی را بیابد(خسروی،1386).

کلارک[1]، وسایل و امکانات ارتباط رسانه‌ای و فناوری را در مباحث آموزشی حتمی و اجتناب ناپذیر می‌داند. اما باید توجه کرد که میزان استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات به نگرش کاربران نسبت به این ابزار بستگی دارد و هرچه نگرش آنها مثبت باشد، استفاده از این آموزش‌ها بهبود خواهد یافت(کلارک،1994). با توجه به اینکه فناوری‌های ارتباطات در تعلیم و تربیت مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند تا تعامل میان تمامی شرکت کنندگان در فعالیت‌های آموزشی را توسعه دهند، بنابراین تعامل جزئی ضروری در فرآیند آموزشی محسوب می‌شود. از نظر واگنر [2] تعامل وقایع دوسویه‌ای است که حداقل به دو شی و به دو عمل نیاز دارد. تعامل زمانی اتفاق می‌افتد که این اشیاء و وقایع به صورت متقابل یکدیگر را تحت تاثیر قرار دهند. تعامل امکان انجام دادن کارها و وظایف گوناگون در فعالیت‌های آموزشی را فراهم می‌کند(اندرسون و الومی ،81:1385).

تعامل در آموزش از راه دور

مور[3]، سه نوع تعامل را در آموزش از راه دور توصیف کرده است که این سه شکل شامل: تعامل میان دانشجو و اساتید، تعامل میان دانشجویان با همدیگر و تعامل میان دانشجویان با محتوا می‌باشد. اما تعامل در یادگیری می‌تواند از اینها نیز فراتر باشد که به شش دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: تعامل استاد با دانشجو، تعامل دانشجو با محتوا، تعامل دانشجو با دانشجو، تعامل استاد با محتوا، تعامل استاد با استاد و تعامل محتوا با محتوا (ابراهیم زاده، زندی، علی‌پور، زارع، یزدانی، 1389). برای نشان دادن راه‌های گوناگون پشتیبانی شبکه از تعامل آموزشی شش رابطه تعاملی ممکن در بین سه عنصر اصلی محیط آموزش رسمی دانشجویان، اساتید و محتوا ارائه می‌شود:

تعامل استاد دانشجو

در یادگیری الکترونیکی تعامل دانشجو با استاد، به روش و شکل‌های گوناگون از جمله: ارتباطات غیرهمزمان و همزمان متنی، یا با استفاده از محتوای شنیداری و دیداری امکان‌پذیر می‌شود. تعامل بین دانشجویان و اساتید در حیطه‌های آموزشی، شناختی و اجتماعی محیط یادگیری الکترونیکی در نظر گرفته می‌شود.

تعامل دانشجو دانشجو

برخی از دانشجویان فعالانه قالب‌های آموزش از راه دور، مانند یادگیری الکترونیکی را انتخاب می‌کنند و این به آنها اجازه می‌دهد تا ضمن مطالعه‌ای مستقل به ارتباط فشرده و محدودیت‌های زمانی که در قالب‌های تنظیم شده زمانی و تعاملی آموزش وجود دارد، وابسته نباشند.

تعامل دانشجو محتوا

بخش اعظم وقت دانشجو در تمامی قالب‌های آموزش صرف تعامل با محتوای آموزشی می‌گردد. در آموزش سنتی کلاس درس به معنای مطالعه متون و منابع کتابخانه‌ای است. در محیط یادگیری الکترونیکی، محتوا می‌تواند به صورت متن بر روی کاغذ یا صفحه نمایش ارائه و خوانده شود، اما محتوا غالباً با گستره‌ای غنی از آموزش‌هایی به کمک رایانه، شبیه سازی‌ها، جهان‌های خرد[4]، ابزار تولید نمایش[5] و بازنمایی تکمیل می‌شود.

تعامل استاد محتوا

تعامل استاد با محتوی در یادگیری الکترونیکی، بر تولید و تعیین فعالیت‌های یادگیری به وسیله اساتید تمرکز دارد و به آنان این امکان را می‌دهد که بطور مداوم بر فعالیت‌ها و منابع محتوایی که برای یادگیری دانشجویان تولید شده است، نظارت داشته باشند و آنها را روزآمد کنند.



[1]. R. Clark

[2]. Wagner

[3]. Moore

[4]. Micro worlds

[5]. Presentation